Il pesce spada a ghiotta con una buona ricetta nel dialetto messinese

Cucina, cultura e dialetto messinese.

Questa è una delle ottime varianti sulla tradizionale e celebre ricetta di Messina tanto amata dai messinesi, cioè la ricetta tipica di Messina del piscistocco a ghiotta, con la differenza che viene usato come pesce il pesce spada. Questa ricetta però è descritta come lo avrebbe fatto la nostra cara Nonna, cioè nel simpatico e incerto dialetto messinese. Per chi non conosce questo dialetto, la ricetta del pesce spada a ghiotta la trovate sul sito anche in lingua italiana.

u pisci spada a ghiotta,pesce spada a ghiotta,le ricette in dialetto,cucina

La descrizione in dialetto messinese della ricetta per 4 persone.

Ricuddativi chi sta ricetta è pi quattru cristiani.

Cuminciati subbitu a mettiri cu sistema du bagnu maria ‘nta na cassarola cu na picca d’acqua tepida 30 grammi d’uvetta. Dopu ‘nlata pigghiari e ‘nlata stringiri chi mani pi livari tutta l’acqua chi c’è i cchiui. Pigghiati uora na cipudda e tagghiatila a feddi, pigghiati e scacciati puru nu spicchiu d’agghiu.

Uora pigghiati e lavati bonu tri pumadoru belli maturi. Livateci di semi chi annu e poi tagghiatili a strisci fini. Dopu ‘nta na cassarola iata affari rusulare assemi a tri cucchiari di ogghiu i chiddu extravergine di oliva a cipudda tagghiata. Dopu iata mettiri l’uvetta, l’agghiu, nu cucchiaru di ghiapperi, 30 grammi di pinoli e 50 grammi di alivi viddi senza nozzulu. Faciti ‘nsapuriri tuttu ‘pe na para i minuti e poi mettiti puru i pumadoru. ‘giustati sti ingredienti chu nu pocu i sali e nu pocu i pepi e faciti cociri pi cicca nu quartu d’ura supra u focu basciu.

Ora iata salari nu pocu quattru belli feddi i pisci spada e mettitili supra na tegghia. I feddi du pisci ianna essiri di cicca 600 grammi in tuttu. Lata copriri ca sassa chi facisti prima e poi ciata spuvverazzari di supra na cucchiarata di putrusinu tritatu. Mittiti a tegghia ‘nto funnu cava essiri già caudu e cucinati u pisci pi cicca 20 minuti. Ricurdatevi chi a mità cottura iata girari i feddi du pisci spada. A fini da cuttura niscitilu du funnu e puttatelu a tavula bello cauddu e scialativi cu stu beddu piattu.

Il pesce spada a ghiotta con una buona ricetta nel dialetto messineseultima modifica: 2013-01-15T15:19:00+00:00da kigei
Reposta per primo quest’articolo

Un pensiero su “Il pesce spada a ghiotta con una buona ricetta nel dialetto messinese

Lascia un commento